Actualización del Estudio Bíblico del Miércoles

Nuestro estudio bíblico del Miércoles por la noche comenzará a reunirse en persona una vez más este miércoles 9 de Septiembre de 7:30 a 8:30 pm. Seguiremos observando medidas de seguridad como el distanciamiento social y las máscaras. ¡Esperamos verte!

Have you heard? IMC 4:12 Youth is back in session...in person! Hear from Tatty in this video and mark your calendars for September 9th! We will meet together outside the church from 7:30-8:30pm. We will continue to take all necessary precautions including social distancing and masks. We look forward to meeting together once again!

Iglesia Misión Cristiana,  257 Central Ave, Orange, NJ 07050  |  iglesiamisioncristiana@gmail.com  |  Tel: 862.252.9674